۱۳۸۷ تیر ۳۰, یکشنبه

خرداد 1385، 6


هر وقت من نياز مند باشم:
"همه بايد به هم كمك كنند"
"انسانيت ايجاب مي كند همه به فكر هم باشند و در سختي ها به هم كمك كنند"
"دوستي به درد همين روزها مي خورد..."
"اگر برادر آدم به آدم كمك نكنه از كي مي شه انتظار داشت..."
"خانوم يه ذره برو بالاتر وايسا بذار ما هم سوار شيم، ديرمون شده هواسرده، يك ساعته تو ايستگاه وايساديم...بي انصاف..."
"خداوند بزرگ امر كرده كه دستگيري ..."

هر وقت كسي به من محتاج باشد:
"خودم لازم دارم، ماشين ثبت نام كردم..."
"حالا اگه ببره برگردوندنش با خداست، حوصله اعصاب خورديش رو ندارم، كمك نكنم بهتره"
"ان شاء الله خدا گره از كار شما باز مي كنه"
"آدم هاي مستحق تري هم وجود دارند، چرا به اين يكي ...؟"
"من چون مي خواهم زود پياده شم جلوي در اتوبوس وايسادم، اون يكي خانوم هم وسايلش رو گذاشته نمي تونه بره عقب تر"
"بره هر وقت اخلاقش رو درست كرد بياد..."
"سر و وضعش كه از ما بهتره، چرا اومده پيش ما ..."

خدايا ما را ببخش
- بايد با ديگران همينطور باشم در غير اينصورت لايق بخشش نيستم
خدايا دست رد به سينه ما نزن
- بايد با ديگران همينطور باشم در غير اينصورت لايق پذيرش نيستم
ما را از درگاهت نااميد مران
بايد با ديگران همينطور باشم در غير اينصورت لايق اميدواري نيستم

هیچ نظری موجود نیست: