۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

(عکس: پارک هیسینگن، فوریه 2009)

بعضی حرف ها رو زیاد باید گفت و زیاد باید شنید، زیبا هستند و لحظه ها رو سرشار می کنن! بعضی از کلمه ها بار عاطفی و معنوی زیادی دارن مثلا وقتی کلمه درخت رو می شنویم خود به خود اثر خوبی داره، همینطور کلمه هایی هستن که اثر منفی روی حس و حال آدم می ذارن. امروز سعی کردم یه تمرین یا بازی با کلمه ها انجام بدم، در آخر وقتی خوندمش خیلی حس خوبی پیدا کردم. متن ناپیوسته است و فقط روی کلمات تاکید شده:

می گم شادی، صدای خنده می شنوم و چشمان پر شعف می بینم
می گم مهربونی، تکرار می کنم دوستی، فکر می کنم به سفر و آزادی
می خونم زندگی، رنگ، هوا، زیبا، ساده، آروم
فکر می کنم به باغ، مهتاب، فواره، بید مجنون، یاس، خنک، چای، قلیون لیمو
گوشواره ها، گوشواره ها، گل های پیرهن آلبالویی رنگ
صدای کمونچه که برای رقص کوک می شه، قدم هایی که هماهنگ می شه
یاس، دربند، ولنجک، گلفروشی، گلدون، بازار گل
شب بهاری، بوی نون، صدای زنگ در و دوستی که داره می یاد پیشت
پارک، جنگل، سنگ، ماسه، شن، چشم های شیطون، خنده، ریسه، خنده
مه، مه، مه، ماشین هایی که توی مه محو می شن و اونهایی که از توی مه بیرون می یان
ایمیل یک دوست که خوشحالت کرده، نمره خوب، پروژه ای که تموم شده
شادی توی یه دل مهربون، آغوش، بوسه، خنده، خنده
شیرجه زدن توی حوضچه آب سرد بعد از یه جکوزی داغ، وای..... خنده، خنده
رنگین کمان، نم نم بارون و آفتاب، نورپردازی ابر و باد و آفتاب
شادی، شادی، شادی، دوچرخه سواری، شیرجه، خنده
آبشار، سنگ، خزه، ریحون، علف، صخره، پروانه، آروم

زندگی زیباست اگر شاد باشیم، شادیم اگه فکرمون شاد باشه، فکرمون رو می تونیم شاد کنیم، باید انتخاب کنیم که چی بشنویم، چی ببینیم و چی بخونیم، با حرف های شاد و کلمات مثبت دیگران رو هم شاد کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: