۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه

گفتگوی جالبی داشتم با یه آشنای دور:

[ریما] : ‫سلام‬، ‫خوبید؟‬ ‫شما زبانتون خوبه؟‬ ‫من یه سوال دارم‬
[من] : سلام، مرسی :)
[ریما] : این ینی چی دقیقا؟
I hate too many questions and apparently you are a record holdder in asking
[ریما] : ‫سوژم داره میپره‬!
[من] : یعنی من از سوال زیاد پرسیدن متنفرم و شما هم در سوال زیاد پرسیدن رکورد دار هستید!
یعنی خوشش نمی یاد ازش سوال بپرسن!
[ریما] : ‫ینی خیلی شاکیه‬
[من] : :) آره گمونم
[ریما] : ‫به نظرت چی جوری میتونم جمو جورش کنم‬
[من] : چی می خوای بگی؟
[ریما] : ‫نمیدونم!‬ ‫میخوام یه جور از دلش درآرم‬، ‫کارم بهش گیره لعنتی‬، ‫دارم ازش استوری عکاسی میکنم‬!
[من] : خب خیلی بستگی به موضوع داره
[ریما] : ‫خیلی هم با هم دوستیم البته‬
[من] : می تونی ازش معذرت خواهی کنی و بگی شرایط ایجاب می کرده!
[ریما] : ‫ولی نمیدونم دیشب بحثی که کردیم باهم چی شد که یهویی قاط زد‬
[من] : It seems that I've been hurting you asking too many questions...
I'm so sorry about it but....
[ریما] : ‫من نمیخوام فکر کنه من به چشم هدف و سوژه بهش نگاه میکنم‬، ‫میخوام دوستیمون بمونه سرجاش‬، ‫کنارش هم باهم باشیم‬، ‫فقط نمیدونم چی جوری بهش بگم که من منظوری نداشتم‬
[من] : خب تو جمله فارسی شو بگو من تو ترجمه کمکت می کنم :)
[ریما] : :)
‫ببخشیدتورو خدا‬، ‫من خنگ شدم‬، ‫ینی هنگم‬، ‫از طرفیم کارم بهش گیره‬،
[من] : می فهمم!
[ریما] : ‫از یه طرفیم دوستشم‬
[من] : پیش می یاد گاهی! :)
[ریما] : ‫ولی خوب وقتی میخوای با سوژه ات همراه بشی و زندگیشو عکاسی کنی‬، ‫نیاز به پرسیدن سوال داری خوب :((‬
[من] : دوستی وقتی با کار قاطی می شه، خیلی سخته مدیریتش!
[ریما] : ‫آره واقعا، ‫به نظرت من چی جوری بهش بگم‬، ‫یعنی چه ادبیاتی به کار ببرم که‬ ‫متوجه بشه که من قصد گیر دادنو سوال و جواب پرسیدنو ازش نداشتم
[من] : باید بهش بگی جون می خواستی کارت رو به نحو احسن انجام بدی لازم بوده که بپرسی
[من] : نقاش ها هم این کار رو می کنن!
[ریما] : ‫نه نه!اگه بشنوه بخاطر کار بوده‬ ‫شاکی میشه‬، ‫میگه به من به چشم هدف نگاه نکن‬، ‫ما دوستیم‬، ‫وایییی‬ ‫می خوام گریه کنم‬
[من] : پیش می یاد گاهی، زیاد خودتو ناراحت نکن، انرژی تو برای جبرانش حفظ کن
[ریما] : ‫حالا به نظرت من شسته رفته طوری که خیلی محترمانه و دوستانه باشه‬، چی جوری بهش بگم‬ که متوجه بشه الویت دوستیه ماست‬، ‫الان ایران نیست‬، ‫5 عید میاد‬، ‫من در جواب ایمیلش الان چی بگم‬؟
[من] : بهترین راهش اینه که دنبال توجیه نباشی، بهش بگی که من تو رو ناراحت کردم و کارم قابل توجیه نبوده! معذرت می خوام!
این بهترین اثر رو داره به نظرم!
[ریما] : ‫ایول‬ ‫عالیه‬، ‫یهم میگید دقیقا چی بگم‬، ‫انگلیشش!‬ ‫اینقدر سوتی دادم تو حرف زدن همش مسخرم میکنه‬! ‫البته شوخی!
[من] : آره :)

It seems that I've been hurting your feelings asking many stupid questions. I feel really bad bout it and the only thing I can say is: I'm so sorry
:)
منم زیاد خوب نیستم
[ریما] : ‫شما چرا؟
[من] : زبانم رو می گم! :) منم سوتی زیاد می دم!
[ریما] : ‫واقعا مرسیییییییییییی
[من] : خواهش!!!!!!
[ریما] : ‫ممنونم
[من] : بخند و شادمان باش!
[ریما] : ‫همش در حال گند زدنم‬، ‫رسما عاشق خودمم :)‬ خاک بر سرم! باز هم ممنون و ببخشید که مزاحم شدم!
:))
[من] : موفق باشی!
[من] : بازم اگه کمکی بتونم بکنم خوشحال می شم، اگه آنلاین نبودم ایمیل بزنید!

هیچ نظری موجود نیست: